Już minął rok odkąd Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu uruchomił możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej przez komórkę. W tym czasie pasażerowie skorzystali z niej ok. 170 tys. razy.
W grudniu 2010 roku ZIKiT rozpoczął sprzedaż biletów do kasowania w systemie moBilet, dwa miesiące później podobną usługę uruchomiła platforma mPay. W pierwszym pełnym miesiącu funkcjonowania obu systemów (marzec 2011) krakowianie kupili 14,044 tys. biletów za kwotę ok 26 tys. zł. Z kolei w grudniu 2011 roku pasażerowie zakupili już 21,727 tys. biletów co przyniosło budżetowi miasta ok. 48 tys. zł.
W sumie od uruchomienia nowego kanału sprzedaży biletów skorzystano z niego 170 tys. razy, a z miesiąca na miesiąc odsetek pasażerów, którzy używają takiej formy zapłaty za przejazd rośnie. Największą popularnością cieszą się bilety kwadransowe normalne, których w grudniu 2011 roku sprzedano ok. 7,5 tys. sztuk.