1500 piłek do nożnej otrzymali dziś (17 czerwca) animatorzy krakowskich Orlików od firmy Marketing Investment Group (właściciela salonów Umbro w Polsce), na zakończenie turnieju UMBRO CUP. W zawodach rozgrywanych na boisku przy ulicy Grochowskiej rywalizowało ponad 70 młodych piłkarzy z krakowskich Orlików.
Od godzin rannych na boisku Orlik przy Szkole Mistrzostwa Sportowego trwała zacięta rywalizacja o puchar UMBRO CUP. W turnieju uczestniczyło ponad 70 zawodników. Najlepsza okazała się drużyna Orlika Na Błonie.
Po zakończeniu rywalizacji, animatorzy krakowskich Orlików otrzymali od firmy Marketing Investment Group (właściciela salonów Umbro w Polsce) 1500 futbolówek o łącznej wartości 120 tys. złotych). ?Przekazanie piłek wpisuje się w działania Angielskiej Federacji Piłki Nożnej (FA) oraz firmy Marketing Investment Group i marki Umbro na rzecz wspierania społeczności lokalnej? ? mówił prezes Marketing Investment Group ? Andrzej Grząka.
W uroczystości wzięła udział Magdalena Sroka, Zastępca Prezydenta Krakowa. ?Cieszymy się z gestu firmy Marketing Investment Group, tym bardziej, że piłki przekazane dla animatorów będą służyć naszym małym piłkarzom? ? mówiła Magdalena Sroka.
Po południu na boisku przy ulicy Grochowskiej pojawili się piłkarze reprezentacji Anglii. Joe Hart, Philip Jagielka oraz Jordan Henderson wręczyli uczestnikom turnieju okolicznościowe upominki, a także wzięli udział w grach i zabawach ze zwycięską drużyną.
Fotorelacja – Jan Graczyński[nggallery id=558]
[nggallery id=557]
Przypomnijmy, że organizator turniej UMBRO CUP, firma Marketing Investment Group jest właścicielem wszystkich salonów Umbro w oraz wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, obuwniczej Lacoste w Polsce, Mizuno, Confront, Feewear, a także właścicielem sieci salonów Sizeer, 50 style oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game. Współorganizatorem wydarzenia było Miasto Kraków