4 grudnia oficjalnie rusza nowa kampania billboardowa Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w Krakowie. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na kwestię prawidłowej segregacji odpadów.
– Naszą kampanią chcemy przypomnieć mieszkańcom, jak prawidłowo segregować odpady i zwrócić jednocześnie uwagę, że wyrzucanie śmieci na ulicę to nie tylko wykroczenie, ale też działanie na własną szkodę ? mówił Henryk Kultys, prezes MPO Kraków podczas prezentacji nowej kampanii billboardowej miejskiej spółki.
Przypomnijmy, że już od ponad dwóch tygodni w 89 punktach Krakowa mieszkańcy mogą zobaczyć bilbordy z postacią znanego angielskiego detektywa. Reklama, utrzymana w konwencji zapowiedzi nowego serialu telewizyjnego ma wzbudzić zainteresowanie, przyciągnąć uwagę i zaintrygować.
Od dziś, 4 grudnia na billboardach pojawią się nowe kreacje. Zobaczymy detektywa z lupą i fajką, który śledzi tzw. miejsca zbrodni, gdzie ktoś nielegalnie zostawia śmieci. Zdjęciu towarzyszy krótka informacja, jak właściwie radzić sobie z odpadami.