W grudniu 2013 r. w Kraków Airport obsłużono 252 047 pasażerów, czyli o 8 proc. więcej niż rok wcześniej. To najlepszy grudniowy wynik w historii krakowskiego lotniska.
Rekordowy był także cały 2013 r. w którym obsłużono 3 647 616 pasażerów. To wynik o 6 proc. lepszy niż w roku 2012. – Prowadzona przez nas strategia współpracy z przewoźnikami przynosi efekty – podkreśla Jan Pamuła, prezes Kraków Airport. Przypomina, że najważniejszymi wydarzeniami ubiegłego roku były: otwarcie bazy operacyjnej przez Ryanaira oraz rozpoczęcie prac budowlanych, związanych z rozbudową terminalu oraz remontem dróg kołowania i rozbudową płyty postojowej.
W grudniu 2013 największe wzrosty liczby obsłużonych pasażerów w stosunku do grudnia 2012 odnotowali Aeroflot (+80 proc.), airberlin (+69 proc.) i jet2.com (+34 proc.). Wśród państw największe procentowo wzrosty zanotowano w przypadku ruchu z/do Rosji (+80 proc.), Szwajcarii (+55 proc.) i Holandii (+32 proc.).