W poniedziałek, 13 listopada wdrożony system CEPIK 2 nie działa w pełni, nie posiada pełnego zakresu i nie jest możliwa ustawowa obsługa ? informuje Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców UMK. Skutkuje to problemami z rejestracją pojazdów, wprowadzaniem danych oraz wydawaniem dowodów rejestracyjnych.
Pracownicy Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców UMK obsługują klientów w pełnym zakresie usług w sposób tzw. trybu awaryjnego, tj. bez wprowadzania danych do CEPIK 2. Dokumenty komunikacyjne pozwolenia czasowe i karty pojazdu wypełniane są ręcznie a teczki spraw odkładane są do powtórnej obsługi elektronicznej po ustaniu awarii w CEPIK 2.
W trzech lokalizacjach Wydziału obecni są pracownicy z Ministerstwa Cyfryzacji, którym pracownicy UMK przekazują bezpośrednio problemy.
Przeczytaj: