Przez najbliższe cztery lata największa hala widowiskowo-sportowa w Polsce nie zmieni swojej nazwy. Agencja Rozwoju Miasta SA w Krakowie i TAURON Polska Energia SA zdecydowały się kontynuować współpracę sponsoringową. Energetyczny lider nadal chce budować swoją markę wspierając obiekt TAURON Areny Kraków.
O dotychczasowej współpracy i znaczeniu TAURON Areny Kraków dla miasta mówili 10 stycznia na konferencji prasowej: Jerzy Muzyk – zastępca prezydenta Krakowa ds. zrównoważonego rozwoju, Rafał Soja – prezes TAURON Sprzedaż oraz Małgorzata Marcińska – prezes zarządu ARM SA.
– Nie można sobie już wyobrazić krajobrazu Krakowa bez tej hali. To miejsce, gdzie możemy przyjąć wybitnych artystów, w którym odbywają się imprezy sportowe o charakterze międzynarodowym. Wciąż czytamy o kolejnych wydarzeniach, które odbędą się w TAURON Arenie Kraków i słyszymy, że ktoś wybiera się tutaj na koncert, festiwal czy mecz reprezentacji Polski. Ta nazwa bardzo mocno zakorzeniła się w świadomości mieszkańców Krakowa i gości odwiedzających nasze miasto – powiedział Jerzy Muzyk.
Rafał Soja z satysfakcją mówił o pięcioletniej współpracy. Wskazał na Kraków jako największego odbiorcę sprzedawanej przez spółkę energii i dodał, że w aglomeracji krakowskiej jest to ponad 400 tys. klientów w gospodarstwach domowych oraz dziesiątki tysięcy klientów biznesowych. – Konsekwentnie realizujemy strategię marki, która ma na celu kojarzenie znaku TAURON z solidnością, odpowiedzialnością i bezpieczeństwem, ale także z pozytywnymi emocjami i dobrą energią, czyli tym wszystkim, czego świadkami jesteśmy przy okazji imprez organizowanych w arenie – powiedział. Dodał, że TAURON Arena Kraków to obiekt piękny, funkcjonalny, nowoczesny i przyjazny dla niepełnosprawnych – Cieszymy się, że przez kolejne cztery lata możemy być sponsorem krakowskiej Areny – podkreślił Rafał Soja.
Zadowolenia ze współpracy z doświadczoną, stabilną i marką nie kryła także Małgorzata Marcińska – Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z tak solidnym partnerem i cieszymy się, że będziemy ją mogli kontynuować. Jestem przekonana, że nasza współpraca jest wzorem znakomitej partnerskiej relacji biznesowej, w której obie strony zyskują wizerunkowo – powiedziała.
Termin ważności obecnej umowy dotyczącej sponsoringu tytularnego krakowskiej Areny, upływa pod koniec stycznia 2020 roku. Nowa będzie obowiązywać do stycznia 2024 roku.